دندانپزشکی در فرجام

دندانپزشکی در بلوار آیت الله کاشانی
آنچه می خوانید! ...

دندانپزشکی در فرجام چه خدماتی را ارائه می دهد؟ به غیر از تمیز کردن عمومی و معاینه دهان، خدمات مختلفی وجود دارد که دندانپزشکی می تواند ارائه دهد – از دندانپزشکی زیبایی گرفته تا خدمات دندانپزشکی کودکان.

اگر به دنبال مطب دندانپزشکی هستید که گزینه های درمانی بسیار گسترده با متخصصان بسیار حرفه ای داشته باشد، قطعا پیدا کردن آن کار آسانی نیست.

با ما همراه باشید تا در مورد نحوه پیدا کردن و اخذ نوبت از بهترین مرکز دندانپزشکی با شما صحبت کنیم.

ایمپلنت در دندانپزشکی در فرجام

3 مورد از خدماتی که به ایمپلنت در این مرکز مربوط می شود شامل موارد زیر است:

1) ایمپلنت همزمان با کشیدن دندان

در حالی که ایمپلنت همزمان با کشیدن دندان امکان پذیر است، اما همیشه توصیه نمی شود . 

دندان ممکن است به دلیل عفونت یا پوسیدگی نیاز به کشیدن داشته باشد که می تواند استخوان فک را ضعیف کرده و پشتیبانی از ایمپلنت را دشوار کند.

2) ایمپلنت دندان مدرن

یکی از مهیج ترین پیشرفت ها در ایمپلنتولوژی دندان، فناوری چاپ سه بعدی یا ایمپلنت دندان مدرن است. دندانپزشکان توانایی ایجاد ایمپلنت های کاملا دقیق و شخصی سازی شده متناسب با آناتومی منحصر به فرد دهان هر فرد یا بیمار را دارند.

3) ایمپلنت سرامیکی

تکنولوژی مواد ایمپلنت بهبود یافته است، ایمپلنت های دندانی نیز بهبود یافته اند. تیتانیوم زمانی ماده انتخابی برای ایمپلنت ها بود، اما اکنون زیرکونیا به عنوان ماده نخبه کاشت ظاهر شده است.

زیرکونیا یک ماده طبیعی سفید است که قوی است و دارای مزایای مشابه تیتانیوم است، اما 100٪ بدون فلز است.

 ایمپلنت سرامیکی از زیرکونیا ساخته می شوند و بارها از آن به عنوان ایمپلنت دندان زیرکونیا یاد می شود.

بهترین متخصص در دندانپزشکی آپریل

در کلینیک دندانپزشکی در فرجام ما با بهترین متخصصان همکاری می‌کنیم تا بتوانیم خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه دهیم تا تمام مشتریان ما از خدمات دریافتی رضایت کاملی داشته باشند.

دندانپزشکی در بلوار آیت الله کاشانی

اخذ نوبت آنلاین از دندانپزشکی در فرجام

برای اخذ نوبت آنلاین شما می‌توانید در بخش تماس با ما سایت آپریل ابتدا فرم مربوط به دندانپزشکی را پر کرده تا ما بتوانیم با بررسی شرایط شما تماس بگیریم.

انجام خدمات دندانپزشکی با بیمه

در کلینیک دندانپزشکی آپریل ما با بیمه‌های مختلفی قرارداد بسته‌ایم. که البته بعضی از خدمات مربوط به دندانپزشکی تحت پوشش بیمه نیستند که ما این موضوع را در مقاله‌های مرتبط بررسی کرده‌ایم.

نیاز به مشاوره دارید؟

همه افراد ترجیح می‌دهند تا جهت ترمیم دندان‌های خود به معتبرترین کلینیک مراجعه کنند بسیاری از کلینیک‌ها خدمات قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند و این موضوع باعث می‌شود تا بیماران حتی بعد از تمرین دندان با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوند.

ما در کلینیک دندانپزشکی در فرجام تمام سعی خود را کرده‌ایم تا با همکاری با بهترین متخصص ایمپلنت در تهران از جمله دکتر ستاره فخر طباطبایی رضایت اکثر مشتریان خود را جلب کنیم.

در صورتی که قصد مشاوره دارید جهت استفاده از خدمات دندانپزشکی و ایمپلنت آلفادنت یا ایمپلنت اینترالاک کافی است با ما تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
تماس با ما

درخواست مشاوره:

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
دکمه بازگشت به بالا