درمان ریشه دندان در خیابان گلبرگ

درمان ریشه دندان در شهر زیبا
آنچه می خوانید! ...

درد های شدید دندان و اختلال در خوردن غذا  از نشانه های آسیب ریشه است که فرد با درمان ریشه در دندانپزشکی میتواند مشکل خود را برطرف کند. بهترین مرکز برای درمان ریشه کجاست؟ چه روش هایی برای عصب کشی انجام می شود؟ بهترین دندانپزشکی برای درمان ریشه دندان در خیابان گلبرگ کجاست؟

عصب کشی به این خاطر انجام میگیرد تا درد و مشکلات دندانی فرد بدون اینکه نیاز به کشیده شدن دندان باشد و با حفظ ساختار دندان برطرف شود.

برای عصب کشی متخصص درمان ریشه دندان را تمیز و ترمیم میکند و کانال دندان را ضد عفونی میکند  و با ترمیم ریشه دندان شکسته، درمان انجام میشود معمولا عصب کشی دندان به یک الی دو جلسه درمان نیاز دارد اگر شما نیز به دنبال مرکز دندانپزشکی برای عصب کشی در خیابان گلبرگ هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

درمان ریشه دندان

از بهترین مرکز دندانپزشکی در خیابان گلبرگ در جهت عصب کشی دندان در خیابان گلبرگ میتوان به این مرکز  اشاره کرد که با متخصصین حرفه ای ، بهترین ابزار دندانپزشکی و با کیفیت ترین مواد اقدام به درمان خدمات دندانپزشکی میکنند.

درمان ریشه دندان یا Root canal treatment یکی از درمان های مهم دندانپزشکی است که درمان بی کیفیت و با خطای آن میتواند تاثیرات منفی به جای بگذارد و با درمان صحیح آن میتوان برای همیشه به مشکلات ریشه خاتمه داد و  طرح لبخندی زیباتر را برای چهره نمایان کرد.

مرکز درمان ریشه دندن با در دست داشتن متخصص ماهر و رعایت حفظ اصول دندانپزشکی عالی عصب کشی دندان افراد را به بهترین نحو برای مراجعین به اجرا میرساند.

درمان ریشه دندان در شهر زیبا
درمان ریشه دندان در خیابان گلبرگ

روش عصب کشی دندان

درد های شدید دندانی و اختلال در خوردن و نوشیدن غذا ها از مهم ترین نشانه های مشکل عصب کشی دندان هستند ، عصب دندان در قسمت مرکزی دندان قرار دارد که رگ های خونی به آن متصل می باشند پوسیدگی های جدی ، ترک های دندان  بر عصب آسیب میرسانند و نیازمند عصب کشی دندان میشود.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت دیجیتال چقدر زمان میبرد

عصب کشی دندان روش های مختلفی دارد که میتوان به:

  • جراحی اپیکو
  • عصب کشی یا اندو
  • عصب کشی مجدد یا ری اندو

اشاره کرد که در این کلینیک برای افراد قابل ارائه قرار میگیرد.

مراحل درمان ریشه دندان در خیابان گلبرگ

درمان ریشه در مرکز عصب کشی  توسط متخصص به این صورت است که  ابتدا اقدام به بی حسی موضعی ناحیه میکند و شکافی بالای دندان ایجاد میکند پس از  آن  در قسمت تاج دندان پوسیدگی و عفونت را توسط ابزار مخصوص برداشته و تمیز میکند حالا طول کانال ­های ریشه مشخص میشوند و نواحی داخل کانال  توسط ابزار ویژه  خالی  و تمیز میشوند.

در این صورت می توان درمان عفونت ریشه دندان را به شکل بهتری پیش برد.

سپس  در قسمت انتهایی کانال­ها  را با موادی که مخصوص هستند و همچنین خمیر مخصوص پوشیده و پر شده میشوند و سپس پانسمان رو آن قرار داده می شود و این  پانسمان تا تکمیل شدن فرآیند درمان بر روی دندان باقی می ماند  و عصب کشی بدون هیچگونه احساس درد و ناراحتی و هیچگونه عوارض پس از درمانی پایان میابد.

با رعایت اصول اولیه بهداشت دهان و دندان ، دندان  درمان شده در مرکز ریشه دندان میتواند تا مادام العمر سلامت باقی بماند چرا که روند درمانی بدون خطا جلو رفته و عوارضی را برای افراد به همراه ندارد اما این امکان وجود دارد.

افراد درمان ریشه دندان خود را در مراکزی غیر اصولی درمان کرده باشند و نیاز به عصب کشی دندان مجدد داشته باشند که در این صورت نیز با مراجعه به این مرکز میتوانند به درمان خود بپردازند.

 مراقبت بعد از درمان ریشه دندان

عصب کشی مانند سایر خدمات دندانپزشکی در شهران مانند عصب کشی دندان در تهران نیازمند مراقبت های پس از درمان  است  که متخصص دستورات لازم را برای انجام مراقبت به اطلاع مراجع میگذارد موارد مراقبتی  عبارتند از :

  • خودداری عزیزان از میل کردن خوراکی های جویندی و سفت تا یک ساعت پس از درمان
  • از خوردن غذاهای جویدنی خودداری فرمایند

مقدار درد پس از درمان در افراد متفاوت است. در حقیقت:

  • برخی از افراد تا سه روز احساس درد داشته باشند
  • بعضی از افراد ممکن است تا دو هفته پس از درمان ریشه دندان درد داشته باشند؛ در این صورت  متخصص داروی های ضد درد را برای عزیزان تجویز میکند که باید طبق تجویز دندانپزشک خود تهیه و استفاده نمایند و در صورت عدم تسکین درد به دندانپزشک خود مراجعه نمایند .

از شایع ترین نشانه های پس از عصب کشی در افراد بروز  ورم در ناحیه دندان درمان ریشه شده است که عزیزان در صورت بروز این نشانه، آنتی بیوتیک تجویز شده نزد متخصص خود را تهیه کرده و میل نمایند و جدا از مصرف داروهای بدون تجویز خودداری نمایند .

بیشتر بخوانید: آیا ایمپلنت شامل بیمه میشود

گاهی افراد با توجه به شرایط جسمی و توان بدنی خود ممکن است تا حدود دو الی سه هفته  پس از درمان ریشه هنگام  خوردن غذا  احساس فشار و درد داشته باشند که این حساسیت به مرور زمان کم شده و از بین میرود.

 مراقبت بعد از درمان ریشه دندان
مراقبت بعد از درمان ریشه دندان

دندان  پس از عصب کشی، حساس تر خواهد بود؛ بنابراین باید از ایجاد  فشار به ناحیه دندان خودداری شود و  از شکستن آجیل و غذای سفت با دندان جدا خودداری شود.

سخن پایانی

به طور کلی عزیزان میتوانند با خیالی آسوده درمان ریشه دندان در تهران خود را در مرکز عصب کشی دندان بسپارند و بدون هیچگونه عوارضی تا همیشه از سلامت دندان خود برخوردار باشند که از این رو می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)

ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...