عصب کشی دندان در جنت آباد

عصب کشی دندان در جنت آباد
آنچه می خوانید! ...

عصب کشی دندان در جنت آباد همان درمان ریشه دندان در تهران است . زمانی که عصب دندان که پالپ نامیده میشود دچار آسیب ، عفونت و التهاب شود دندان نیازمند عصب کشی دندان میشود در این درمان پالپ دندان تخلیه ، ضد عفونی و برداشت میشود و پس از ضد عفونی کامل کانال با مواد مخصوص گوتاپرکا پر میشوند که سازگار با محیط دندانی هستند.

عصب کشی دندان در تهران یا درمان ریشه دندان چیست؟ بهترین مرکز عصب کشی دندان در جنت آباد کجاست؟ مزایا و معایب آن کدام است؟ با ما همراه شوید.

برای عصب کشی دندان در جنت آباد ، قطعا بهترین انتخاب برای کلینیک دندانپزشکی ، این مرکز می باشد که میتوان درمان دندانپزشکی را در محیطی امن و حرفه ای انجام داد و از نتایج عالی آن برخوردار شد.

چه زمانی به اندو دندان نیاز است ؟

درد عصب کشی دندان نشانه ای برای انجام درمان عصب کشی است  که این درد ها به علت:

  • پوسیدگی های زیاد دندان 
  • وجود ترک دندانی 
  • سایش دندان
  • پرکردگی قدیمی دندان  
  • عفونت و آبسه دندان

به وجود می آیند که سبب التهاب پوسیدگی عصب دندان می شوند.

درد دندان در مواقعی که عصب را در گیر کند شدید و طاقت فرسا است و افراد در هنگام شب شکایت بیشتری از آن دارند  این درد ها تنها با  مصرف مسکن های قوی به صورت موقت آرام میگیرند اما درمان قطعی آن ها تنها عصب کشی دندان خواهد بود که با مراجعه به این مرکز میتوان بهترین درمان را انجام داد.

درمان عصب کشی دندان در جنت آباد

در این مرکز متخصص ابتدا با تزریق بی حسی  اطراف دندان را بی حس میکنند سپس اقدام برای دسترسی به کانال ریشه دندان میکند و پس از تعیین شدن طول رشته اقدام به برداشت پالپ و تمیز کردن کانال رشته میکنند و پس از ضد عفونی کامل کانال را با مواد مخصوص سازگار با محیط دندان پر میکنند و درمان پایان میابد عصب کشی دندان معمولا بین یک جلسه اتمام میابد.

لیزر تراپی برای اندو دندان در جنت آباد

لیزر یکی از ابزار های پیشرفته دندانپزشکی است که میتواند بیشتر خدمات دندانپزشکی را انجام دهد یکی از محدود کلینیک هایی که امکان انجام خدمات دندانپزشکی را با لیزر دارد  مرکز عصب کشی دندان می باشد.

لیزر تراپی برای عصب کشی دندان به این صورت است که لیزر با  دسترسی به کانال ریشه اقدام به عصب کشی و برداشت پالپ می نماید تا ترمیم ریشه دندان شکسته اتفاق بیوفتد.

زیرا لیزر میتواند  پرتوهای نور خود را  به‌ منظور دسترسی و همچنین برداشتن و تغییر دادن بافت‌های نرم و سخت در دهان استفاده ‌کند.

لیزر دندانپزشکی انواع مختلفی دارد که کاربرد های مختلف دارند برای عصب کشی نیز  استفاده از لیزرهای مختلف در کنار یکدیگر مفید واقع میشوند و قابل اجرا هستند. لیزر در قدم اول  پرتوهای پرقدرت و متمرکز خود  را پرتو افشانی  میکند و بر روی بافت‌های بیولوژیک تأثیر میگذارد.

چه زمانی به اندو دندان نیاز است ؟
چه زمانی به اندو دندان نیاز است ؟

همانطور که گفته شد از لیزر برای عصب کشی دندان می‌توان  برای باز کردن سطح دندان استفاده کرد و سطح دندان را برای رسیدن به کانال ریشه دستیابی پیدا کرد  و پس از رسیدن به کانال ریشه‌ای، اقدام به از بین بردن بافت آسیب دیده کرد و سپس کانال ریشه را  تمیز و ضدعفونی نمود و همچنین کانال ریشه را شکل دهی کرد و با استفاده از مواد مخصوص  آن را پر کرد  همچنین زمانی که عصب کشی تمام شد  و دندان پر شد از لیزر برای صیقل دهی و فرم دادن پر شدن کانال نیز استفاده میشود.

مراقب های لازم بعد از اندو

عصب کشی دندان نیز مانند هر درمان دیگر نیاز به مراقب هایی بعد از درمان دارد که باید توسط فرد انجام گیرد. معمولا در روزهای اول پس از انجام عصب‌ کشی  ممکن است فرد درد و التهاب را احساسس کند خصوصا افرادی که قبل از درمان التهاب و عفونت های شدیدی را تجربه کرده باشند.

این درد های احتمالی و حساسیت یا ناراحتی ناحیه درمان شده با مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک کاهش میابد و پس از آن  بیماران می‌توانند  فعالیت طبیعی خود را خیلی زود  از سر بگیرند.

مراقب های لازم بعد از اندو

هزینه عصب کشی دندان در جنت آباد

هزینه عصب کشی دندان در این مرکز بستگی به شدت مشکل دندانی فرد دارد و مقدار آسیب دیدگی ریشه دندان افراد با یکدیگر تفاوت دارد و به همین خاطر هزینه های درمانی نیز در افراد متفاوت خواهد بود برای اطلاع دقیق از هزینه میتوانید با مراجعه به کلینیک و معاینه توسط متخصص از هزینه مطلع شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
تماس با ما

درخواست مشاوره:

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
دکمه بازگشت به بالا