عصب کشی دندان در تهرانپارس

عصب کشی دندان در شهر زیبا
آنچه می خوانید! ...

عصب کشی دندان در تهرانپارس یا درمان ریشه دندان (اندودنتیکس) یک روش دندانپزشکی است که برای درمان عفونت در مرکز دندان استفاده می شود.

بیماران برای انجام این درمان مهم و رفع مشکل عصب دندان خود باید انتخاب درستی برای مرکز دندانپزشکی و دندانپزشک داشته باشند تا درمان با کیفیت و به درستی انجام شود

چرا که

انجام نا صحیح درمان عصب کشی میتواند عواقب بسیار بدی برای سلامت دندان و فک بیمار داشته باشد از این رو دقت در انتخاب دندانپزشکی یک قدم بسیار مهم خواهد بود.

برای انتخاب دندانپزشکی در جهت عصب کشی دندان یا Root canal در تهرانپارس ،

بهترین معرفی و پیشنهاد قطعا مرکز ایمپلنت آپریل می باشد که عزیزان با خیالی آسوده میتوانند درمان خود را در این مرکز به سرانجام برسانند.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

چه زمانی به عصب کشی دندان نیاز داریم؟

از عمده ترین سوال هایی که بیماران با آن سروکار داند این است که چرا به عصب کشی دندان نیاز دارند و چه زمانی مشکل دندانی آن ها به عصب کشی نیاز پیدا میکند .

پاسخ سوالات این چنینی این است :

زمانی که پالپ دندان که قسمت داخلی دندان گفته میشود دچار آسیب شود ، بمیرد و یا از بین برود دندان باید عصب کشی شود در این شرایط تاج دندان معمولا سالم بوده و یا نیاز به ترمیم دارد و با  از بین بردن پالپ آسیب دیده دندان درمان میشود.

پوسیدگی های شدید، ترک خوردن و یا سوراخ شدن دندان  موجب آسیب به پالپ میشوند که با درد های دندانی همراه هستند و همچنین:

  • تورم لثه
  • عفونت
  • قرمزی لثه ها

را به همراه دارد و با عصب کشی دندان مشکلات دندانی از بین رفته و دندان ترمیم می شود.

اما ممکن است بعد از عصب کشی، درد عصب کشی دندان بیش از حد باشد ک در این صورت بهتر است سریعا به دنبال رفع این مشکل باشید.

چه زمانی به عصب کشی دندان نیاز داریم؟

انجام اندو دندان در تهرانپارس

عصب کشی دندان در تهران مانند هر درمان دیگری نیازمند سپری شدن مراحلی برای درمان است و روش درمان مخصوص به خود را دارد.

اما

قطعا عصب کشی دندانی با موفقیت انجام میشود که بهترین شرایط درمان برای انجام آن فراهم باشد و متخصص خبره و ابزار عالی و مواد مرغوب استفاده شود.

انجام عصب کشی دندان در تهرانپارس در  مرکز ایمپلنت آپریل به شرح زیر است:

مرحله اول ابتدا در این مرکز برای درمان از بی حسی استفاده میشود تا مراجع کننده دردی را در طول درمان احساس نکند و در واقع لثه به طور موضعی بی حس میشود و فقط در زمان تزریق  بی حسی اندکی سوزش را متحمل میشود.
مرحله دوم پس از اثر بخشی بی حسی ، متخصص ایمپلنت آپریل شکاف کوچک را در بالای قسمت دندان ایجاد میکند و با دقت هرچه تمام تر اقدام به  برداشت پالپ آسیب دیده میکند و کانال های پالپ را به دقت تمیز میکند که اینکار دقت و مهارت بالایی را می طلبد
مرحله سوم پس از تمیز کردن و برداشته شدن پالپ آسیب دیده نوبت به ضد عفونت کامل محیط داخل دندان میشود که دندانپزشک این مجموعه با استفاده از مواد آنتی بیوتیک اقدام به انجام اینکار میکند و با پایان ضد عفونی دندان با استفاده از ماده گوتاپرکا و خمیر سیلر پر میشود
مرحله چهارم حالا نوبت به پر شدن شکاف ایجاد شده بالای دندان می باشد که متخصص آن را پر میکند تا دندان و کانال دندانی از عفونت احتمالی در امان باشند  و به همین صورت عصب کشی دندان در تهرانپارس به پایان میرسد.

شرایط دندان پس از اندو دندان

قطعا اگر افراد درمان موفقی را تجربه کرده باشند میتوانند با شرایط عادی دندان خود مواجه شوند. این درمان ترمیمی دندان اگر با شرایطی مناسب در کلینیکی عالی انجام شود قطعا نتایج درست آن مادام العمر خواهد بود.

به عبارتی

با  رعایت و مراقبت های لازم پس از درمان  توسط فرد نتایج مثبت ماندگاری را به همراه خواهد داشت.

بنابراین مسواک زدن و نخ دندان کشیدن و همچنین رعایت موارد بهداشتی حتما باید رعایت شود و با انجام این موارد در افراد ،  دندان سلامت خود را حفظ خواهد کرد.

هزینه عصب کشی دندان در تهرانپارس

هزینه عصب کشی دندان مانند دیگر درمان های دیگر دندانپزشکی در شهر زیبا نرخ مشخصی ندارند؛ چرا که شرایط دندانی افراد با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

اما تعرفه عصب کشی به صورت آزاد در حالت تقریبی به شرح زیر است:

خدمات هزینه (به تومان)
عصب کشی تک کاناله 900/000
عصب کشی دو کاناله 1/000/000
عصب کشی سه کاناله 1/100/000
عصب کشی چهارکاناله 1/300/000
هزینه ها به ازای افزایش هر کانال 300/000

در مرکز ایمپلنت آپریل نیز هزینه عصب کشی دندان بستگی به نوع دندان فرد ، شرایط آسیب دندان فرد و تعداد کانال های ترمیم یافته آن دارد و با توجه به شرایط هر فرد هزینه عصب کشی دندان نیز در افراد متفاوت خواهد بود.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
تماس با ما

درخواست مشاوره:

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
دکمه بازگشت به بالا