متخصص عصب کشی در سازمان آب

متخصص عصب کشی در سازمان آب
آنچه می خوانید! ...

بهترین متخصص عصب کشی در سازمان آب کیست؟ شاید شما هم از درد های شدید دندان شاکی شده باشید و یا اینکه  با تیر کشیدن های ناگهانی دندان مواجه شده باشید این درد های طاقت فرسا به علت آسیب به ریشه از طریق ورود باکتری و ایجاد عفونت در ریشه یا Dental abscess به وجود می آیند و راه درمان این مشکلات عصب کشی دندان می باشد  که توسط متخصص عصب کشی دندان انجام خواهد شد.

چه زمانی به عصب کشی دندان نیاز است؟ نحوه انجام درمان ریشه دندان کدام است؟ بهترین متخصص عصب کشی دندان در سازمان آب کیست؟ با ما همراه شوید.

متخصص عصب کشی در سازمان آب

اولین قدم نیز برای درمان ریشه دندان انتخاب متخصص و مرکز دندانپزشکی خواهد بود تا درمان بدون نقص  و مشکل انجام شود  اگر عصب کشی دندان درست انجام شود  سلامت دندان مادام العمر خواهد بود اما اگر درمان غیر حرفه ای باشد امکان بروز عوارض عصب کشی دندان و مشکلات در دندان و اطراف دندان وجود دارد.

بنابراین اگر به دنبال متخصص عصب کشی دندان در سازمان آب هستید تا درمانی بدون ریسک را تجربه کنید بهترین انتخاب کلینیک برای شما  ، این مرکز دندانپزشکی می باشد.

درمان توسط متخصص عصب کشی دندان در سازمان آب

عصب کشی دندان توسط متخصص عصب کشی در سازمان آب زمانی انجام می شود که عفونت به پالپ دندان و یا همان عصب دندان یا مغز دندان رسیده باشد که از طریق ورود باکتری به عصب دندان به وجود می آید و دندان به عصب کشی نیاز  پیدا میکند همچنین شکستگی های عمیق و بروز حفره های دندانی نیز علتی برای انجام عصب کشی دندان می باشند.

این مرکز دندانپزشکی ، متخصص عصب کشی دندان تهران در سازمان آب برای شروع درمان ابتدا اقدام به بی حسی دندان میکند  تا فرد در طول درمان هیچگونه دردی را احساس نکند و  عصب کشی بدون درد برای فرد انجام شود پس از تزریق بی حسی و بی حس شدن ناحیه متخصص شکافی را در بالای دندان ایجاد میکند و اینگونه امکان راهیابی به ریشه دندان به وجود می آید.

پس از دسترسی متخصص متخصص عصب کشی در سازمان آب به عصب ریشه دندان، پالپ دندانی را تخلیه میکند و کانال ریشه را تمیز و تخلیه میکند و به ضد عفونی کامل کانال و ریشه دندان میپردازد.

پس از آن با مواد پر کننده دندان پر خواهد شد و شکاف ایجاد شده را نیز میبنند.

سپس نوبت به تاج دندان میرسد در این مرحله متخصص عصب کشی  تاج دندان را ترمیم میکند و بازسازی کامل تاج دندن را با توجه به ساختار دندان فرد با روکش و یا بدون روکش انجام میدهد و درمان عصب کشی دندان اتمام میابد  که ممکن است درمان عصب کشی برای برخی افراد یک جلسه و برای برخی به بیش از یک جلسه نیاز باشد.

 علاِئم نیاز دندان به درمان عصب کشی دندان

این علائم شامل موارد زیر هستند:

  • درد های شدید و آزار دهنده
  • حساسیت های زیاد دندان به گرما و سرما و نوشیدنی و خوراکی
  • تغیر رنگ دندان و تیره شدن آن
  • متورم شدن لثه ها
  • درد در هنگام خوردن غذا
  • و مرحله آخر سست شدن دندان می باشد.
 علاِئم نیاز دندان به درمان عصب کشی دندان
علاِئم نیاز دندان به درمان عصب کشی دندان

پیشگیری از آسیب دندان

برای انکه دندان ها آسیب های جدی نبینند و نیاز به عصب کشی پیدا نکنند باید مراقبت های لازم بهداشتی را انجام داد تا امکان بروز عفونت در ریشه دندان وجود نداشته باشند.

متخصص عصب کشی دندان کلینیک تخصصی توصیه می کند تا:

  • افراد دو بار  در روز به صورت اصولی مسواک کنند
  • در روز نخ دندان بکشند که یکبار در روز کفایت دارد
  •  چکاپ شش ماهه دندان فراموش نشود
  • هر ماه دندان های خود را با دهانشویه فلوراید دار بشویند
  • همچنین جرمگیری سالیانه دندان نیز توصیه میشود
  • همچنین افراد باید از خوردن و نوشیدن زیاد  مواد اسیدی اجتناب کنند.

مراقبت های پس از عصب کشی دندان

همانطور که گفته شد درمان در کلینیک دندانپزشکی بدون عوارض بوده و افراد با خیالی آسوده میتوانند درمان خود را در این کلینیک انجام دهند  اما متخصص عصب کشی دندان در کلینیک دندانپزشکی توصیه میکند تا افراد پس از عصب کشی دندان مراقبت های لازم برای دندان را داشته باشند تا از سلامت مادام العمر دندان خود بهره مند شوند.

در ابتدا توصیه میشود تا افراد مسکن و داروهای تجویز شده دندانپزشک را مصرف کنند تا از عفونت دندان جلوگیری شود و حس درد در دندان متوقف شود.

سپس توصیه میشود تا در پنج الی یک هفته اول از غذا های نرم مصرف شود  و از خورد غذاهای سفت حتما اجتناب شود و تا سه روز غذا های آبکی مانند  سوپ مصرف شود همچنین غذاهای خیلی شور ، شیرین و ترش نیز در روز های اول توصیه نمیشود تا  از حساسیت دندان جلوگیری شود.

سپس توصیه میشود تا  نکات بهداشتی رعایت شود و مسواک زدن صحح و با آرامش انجام شود تا از بروز هرگونه باکتری و عفونت جلوگیری شود  و با رعایت این نکات ساده میتوانند همیشه از نتایج  درمان عصب کشی دندان خود در این مرکز دندانپزشکی رضایت داشته باشند.

سخن پایانی

اگر در منطقه سازمان آب سکونت داشته و یا محل کارتان آنجاست پیشنهاد می کنیم جهت انجام کلیه امور دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان یک روزه، درمان ریشه دندان در تهران، عصب کشی و کشیدن دندان عقل به این مرکز دندانپزشکی مراجعه کنید زیرا علاوه بر کیفیت بالای خدمات از قیمت مناسب هم بهره مند خواهید شد.

از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ایمپلنت دیجیتال چقدر زمان میبرد
هزینه ایمپلنت دیجیتال
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
تماس با ما

درخواست مشاوره:

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
دکمه بازگشت به بالا