آپریل ایمپلنت

ایمپلنت بایکان Bicon

آنچه می خوانید! ...

وقتی صحبت از روش جایگزین دندان های از دست رفته یا آسیب دیده می شود، چندین گزینه پیش رو دارید. با این حال، یکی از بهترین گزینه ها، ایمپلنت دندان است. ایمپلنت‌ های دندانی مزایایی را ارائه دارند که سایر روش های جایگزینی دندان، مانند پروتز یا بریج به همراه ندارند. ایمپلنت ها در مدل های مختلف تولید می شوند. بهترین برند ایمپلنت، برند بایکان (Bicon dental implant) است.

شرکت بایکان سالها در زمینه تولید و ساخت انواع ایمپلنت های منحصر به فرد فعالیت می کنند.

معرفی شرکت بایکان

Bicon Dental Implants یک شرکت خصوصی واقع در بوستون است. این شرکت در زمینه ساخت ایمپلنت های دندانی تخصص دارد. ایمپلنت های Bicon طول بسیار کوتاهی دارند. اباتمنت ها در ایمپلنت بایکان از طریق یک مخروط قفل کننده به ایمپلنت متصل می شوند. این امر از نظر پزشکی قابل توجه است زیرا هیچ شرکت دیگری ایمپلنتی با این قابلیت تولید نکرده است. ایمپلنت‌ های کوتاه ‌تر به دلیل کمتر تهاجمی بودن، خطرات کمتری را به همراه دارند. همچنین، با کاشت این نوع ایمپلنت دیگر به پیوند استخوان نیاز نخواهید داشت.

قیمت ایمپلنت بایکان

هزینه کاشت ایمپلنت بایکان که یک ایمپلنت آمریکایی است، نسبت با انواع دیگر ایمپلنت بیشتر است. البته، هزینه کاشت ایمپلنت بایکان در مراکز دندانپزشکی مختلف نیز متغیر است.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت Bicon 15 الی 35 میلیون

کاشت ایمپلنت به دلیل داشتن تاثیرات زیاد روی چهره، ارزش هزینه کردن را دارد. با این حال، به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کاشت ایمپلنت بایکان می توانید با شماره های درج شده در سایت ایمپلنت آپریل تماس بگیرید.

نمایندگی ایمپلنت بایکان‌

در حال حاضر، شرکت مهر تابان طب به عنوان تنها نماینده رسمی ایمپلنت های بایکان در ایران فعالیت می کند. علاوه بر شرکت مهر تابان طب، برخی از شرکت های تجهیزات دندانپزشکی نیز ممکن است ایمپلنت های بایکان را به صورت غیر رسمی عرضه کنند.

با این حال، برای اطمینان از اصالت و کیفیت ایمپلنت، همیشه باید از نمایندگی رسمی شرکت بایکان خرید کنید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت بایکان، لیست کامل نمایندگی های خود در ایران را مشاهده کنید

انواع فیکسچرهای ایمپلنت بایکان:

انواع فیکسچر این برند به شرح زیر است:

1)  فیکسچر کوتاه: ایده آل برای فک های نازک یا با تراکم استخوان کم، طول کوتاه تر، آسیب کمتری به استخوان وارد می کند، رزوه های عمیق و تیز برای ثبات و چسبندگی بهتر

2) فیکسچر ماکسیلاری: برای ایمپلنت در سینوس فکی، در بیمارانی که سینوس های بزرگی دارند، دارای رزوه های خاص برای اتصال به استخوان سینوس

نحوه انت‎خاب فیکسچر مناسب:

انتخاب فیکسچر مناسب به عوامل مختلفی از جمله تراکم استخوان، موقعیت ایمپلنت، نوع ایمپلنت و نیازهای بیمار بستگی دارد. دندانپزشک متخصص با بررسی دقیق شرایط هر بیمار، فیکسچر مناسب را انتخاب می کند.

مزایای فیکسچرهای ایمپلنت بایکان:

از مهم ترین مزیت های این فیکسچر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالا برای پاسخگویی به نیازهای مختلف ایمپلنتولوژی
  • طراحی دقیق و مهندسی شده برای ثبات و چسبندگی بهتر
  • ساخته شده از مواد با کیفیت بالا برای دوام و ماندگاری
  • سادگی و سهولت استفاده برای دندانپزشکان

فیکسچرهای ایمپلنت بایکان، دنیایی از امکانات را در ایمپلنتولوژی به شما ارائه می دهند. با انتخاب فیکسچر مناسب، می توانید از ثبات و موفقیت بلندمدت ایمپلنت خود اطمینان حاصل کنید و لبخندی زیبا و ماندگار را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت های بایکان و فیکسچرهای مختلف آن، می توانید با یک متخصص دندانپزشکی مشورت کنید.

ایمپلنت-بایکان-bicon

مزایای ایمپلنت Bicon

ایمپلنت بایکان Bicon دارای مزایای متعددی است. از مزایای این ایمپلنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروسه درمان کوتاه تر است.
  • روش جراحی انعطاف پذیر است.
  • دندان های کاشته شده به دندان های طبیعی شباهت زیادی دارند.
  • بیماران از کاشت ایمپلنت بایکان رضایت های متعددی داشته اند.

سخن پایانی

اگر قصد کاشت ایمپلنت بایکان را دارید به شما مراجعه به ایمپلنت آپریل را پیشنهاد می کنیم. این مرکز دندانپزشکی به دستگاه های پیشرفته مجهز است. بنابراین، خدمات دندانپزشکی ایمپلنت آپریل به بهترین شکل به بیماران ارائه می شود.

دندانپزشکان در مرکز ایمپلنت آپریل بعد از بررسی وضعیت دهان و دندان تعیین می کنند که کاندید مناسبی برای کاشت ایمپلنت بایکان Bicon هستید یا خیر. در صورتی که قصد کاشت ایمپلنت بایکان در ایمپلنت آپریل دارید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و نوبت معاینه دریافت کنید.

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...