ایمپلنت با گارانتی و ضمانت

آنچه می خوانید! ...

آیا می دانید که امکان کاشت ایمپلنت با گارانتی و ضمانت نیز وجود دارد؟ با مراجعه به مراکز دندانپزشکی معتبر امکان کاشت ایمپلنت با گارانتی برای شما مهیا می شود. در این مطلب، اطلاعات بیشتری درباره کاشت ایمپلنت دندان با گارانتی یا ضمانت نامه در اختیار شما قرار می دهیم.

کاشت ایمپلنت دارای گارانتی

بسیاری از متقاضیان کاشت ایمپلنت از موضوع گارانتی و ضمانت نامه اطلاعی ندارند. اما اگر قصد کاشت ایمپلنت را دارید، بهتر است بدانید که ایمپلنت دارای ضمانت نیز وجود دارد. یکی از خدمات جدید دندانپزشکی در قرن جدید، کاشت ایمپلنت های دارای گارانتی و ضمانت نامه است. بیماران با کاشت ایمپلنت دارای ضمانت مطمئن می شوند که قادر به دریافت خدمات پس از فروش متعدد هستند. گارانتی ایمپلنت به بیماران این امکان را می دهد که با خیالی راحت سراغ کاشت ایمپلنت دندان بروند.

کاشت ایمپلنت های دارای گارانتی برای هر رده سنی مناسب است. البته کاشت ایمپلنت با گارانتی با بدون گارانتی مستلزم داشتن تراکم استخوانی کافی است. در صورت نداشتن تراکم استخوانی کافی امکان کاشت ایمپلنت های دارای ضمانت نیز وجود ندارد.

به کار گیری ایمپلنت های تضمینی سن و سال مساله مهمی نیست  و استفاده از آن در هر سنی امکان پذیر است، اما در این خصوص تراکم استخوان های فرد بسیار مساله مهمی است و اشخاصی که در سنین بالا تراکم استخوانی خوبی دارند و از سلامت کافی برخوردار هستند، می توانند از این شیوه درمانی به خوبی استفاده کنند و نتیجه موفقیت آمیزی را نیز دریافت نمایند.

مزایای ایمپلنت با ضمانت نامه

ایمپلنت دندان با گارانتی و ضمانت نامه مزایایی به همراه دارد. از مزایای ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ایمپلنت های دارای ضماتنامه و گارانتی بیشتر است.
  • طول عمر و ماندگاری ایمپلنت های دندانی دارای ضماتنامه بیشتر است.
  • بیماران می توانند با اطمینان خاطر بیشتری سراغ کاشت ایمپلنت های حاوی گارانتی بروند.
  • عوارض ناشی از ایمپلنت دندان در صورت کاشت ایمپلنت های دارای ضمانت به مراتب کمتر است.

مدت زمان گارانتی ایمپلنت

مدت زمان گارانتی ایمپلنت در انواع ایمپلنت متفاوت است. برخی از برندهای ایمپلنت دندان دارای بازه زمانی گارانتی بیشتری هستند. ایمپلنت های دندان دارای ضمانت طولانی مدتی است. البته بازه زمانی این ضمانت ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی مانند بهداشت دهان و دندان بستگی دارد.

هزینه ایمپلنت با گارانتی

هزینه کاشت ایمپلنت با گارانتی مسلماً بیشتر است. ایمپلنت های دارای ضمانتنامه کیفیت و طول عمر بیشتری دارند. شما می توانید سالهای متعدد از ایمپلنت ها استفاده کنید. همانطور که گفتیم به منظور کاشت ایمپلنت با گارانتی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

اما کاشت این نوع ایمپلنت ارزش هزینه کردن را دارد. شما با انتخاب ایمپلنت دارای ضمانت نامه می توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

نوع خدماتهزینه (به تومان)
ایمپلنت اقتصادی 8میلیون و 500 الی 10 میلیون
انواع ایمپلنت کره ای با قیمت مناسب شروع از 8 میلیون

هزینه ایمپلنت با گارانتی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: 

  • نوع و برند ایمپلنت
  • مرکز دندانپزشکی مورد نظر
  • تخصص جراحی 

شما می توانید کاشت ایمپلنت را در مرکز ایمپلنت آپریل انجام دهید. در مرکز ایمپلنت آپریل، خدمات دندانپزشکی مانند کاشت ایمپلنت با گارانتی به افرادی ارائه می شود که قصد کاشت ایمپلنت های باکیفیت و با دوام تری را دارند.

مضرات کاشت ایمپلنت بدون گارانتی

به طور معمول ایمپلنت های بدون ضمانت، کیفیت پایین تری از ایمپلنت های دارای گارانتی دارند. کاشت ایمپلنت های بدون گارانتی باعث می شود که فرد بیشتر در معرض مشکلات دهان و دندان قرار می گیرد. از مشکلات دهان و دندان ناشی از عوارض ایمپلنت دندان بدون ضمانت می توان به عفونت لثه، درد زیاد، خارش و تورم اشاره کرد.

دلیل صرف هزینه برای ایمپلنت با گارانتی

بسیاری از افراد از جراحی ایمپلنت دندان و عوارض آن می ترسند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، کاشت ایمپلنت با گارانتی گزینه مناسبی است. با کاشت ایمپلنت دارای گارانتی احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل می رسد. ایمپلنت های دارای گارانتی به دلیل ساخته شدن از مواد با کیفیت و مرغوب باعث بروز درد و ناراحتی پس از جراحی نمی شوند.

اگر به دنبال روشی ایمن و جایگزین دندان های طبیعی هستید، به شما کاشت ایمپلنت های دارای ضمانت نامه را پیشنهاد می کنیم. معمولاً پروسه کاشت ایمپلنت دندان دارای ضمانت طول عمر و ماندگاری بیشتری است. پس اگر به فکر کاشت ایمپلنت های با ماندگاری طولانی تر هستید، باید هزینه بیشتری را نیز پدارخت کنید.

البته میزان دوام ایمپلنت های دارای ضماتنامه به مراقبت های پس از جراحی نیز بستگی دارد. کاشت ایمپلنت های دارای گارانتی و ضمانت نامه باعث می شود که میزان استرس و نگرانی فرد کاهش پیدا کند. اگر شما نیز از مراجعه به مراکز دندانپزشکی و انجام جراحی ایمپلنت دندان واهمه دارید، کاشت ایمپلنت های دارای گارانتی را فراموش نکنید.

کاشت ایمپلنت با ضمات در آپریل

یکی از خدمات مرکز دندانپزشکی ایمپلنت آپریل، کاشت ایمپلنت های دارای ضمانت نامه است. در ایمپلنت آپریل تیمی از متخصصین مجرب در زمینه ارائه خدمات کاشت ایمپلنت های دارای گارانتی فعالیت می کنند. ایمپلنت های دارای ضماتنامه به طور معمول کیفیت و مرغوبیت بالایی دارند.

سخن آخر

شما می توانید با کاشت ایمپلنت های دندانی دارای گارانتی از مزایای مختلف ضمانت نامه این نوع ایمپلنت بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت می توانید با کارشناسان ایمپلنت آپریل در تماس باشید. کارشناسان مجموعه ایمپلنت آپریل در زمینه مزایای کاشت ایمپلنت با گارانتی و ضماتنامه اطلاعات کاربردی در اختیار شما قرار می دهند. با کاشت ایمپلنت های دارای ضماتنامه دیگر لازم نیست که نگران کیفیت یا طول عمر ایمپلنت باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
تماس با ما

درخواست مشاوره:

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر
9 ماه قبل

سلام ایمپلنت های آپریل واقعا ضمانت دارن؟ خیلی شک دارم بین ایمپلنت دندان و کامپوزیت
ممنون میشم یه توضیحات مختصری هم در مورد قیمت هاسون بدین

آنچه می خوانید! ...
دکمه بازگشت به بالا