بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت
آنچه می خوانید! ...

بهترین مارک ایمپلنت یا dental implant چیست؟ کدام برندهای ایمپلنت برای ترمیم دندان مناسب هستند؟ اگر قصد دارید که از ایمپلنت برای ترمیم دندان های خود استفاده کنید، توصیه می کنیم که از بهترین برندهای آن استفاده کنید که این برندها را در آپریل ایمپلنت مورد بررسی قرار می دهیم.

ایمپلنت دندان همان طور که می دانید از جمله روش های ترمیم دندان است که از آن استقبال زیادی در جهان صورت گرفته است و آن را به عنوان بهترین روش ترمیم دندان های اسیب دیده و از بین رفته در نظر می گیرند که از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است.

اما لازم به توضیح است که میزان ماندگاری و دوام ایمپلنت بر اساس برند آن نیز دچار تغییر می شود و برندهایی که به عنوان بهترین مارک ایمپلنت شناخته می شوند از دوام و ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار هستند  که حتی ممکن است امکان استفاده از آنها تا پایان عمر نیز وجود داشته باشد.

از این جهت شناخت بهترین مارک های ایمپلنت می تواند یک موضوع مهم برای هموطنان عزیز ما باشد که به انها اشاره خواهیم کرد.

چرا برندهای زیادی برای ایمپلنت وجود دارد؟

کاشت ایمپلنت دندان همیشه مشکل است. بنابراین برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن درمان باید همه عوامل را در نظر گرفت.

به لطف نوآوری های تکنولوژیکی و تحقیقات علمی، کاشت ایمپلنت دندان یک روش بی خطر است که می تواند لبخند زیبایی را از طریق دندان ها ایجاد کند.

برند ایمپلنت همه چیز نیست!

صرف نظر از نام تجاری انواع مارک های ایمپلنت و جنس ایمپلنت دندانی شما، نکته مهم، تخصص دندانپزشک است که شما روش خود را به او واگذار می کنید. کاشت ایمپلنت دندان نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد. برای اطمینان از موفقیت روش ایمپلنت دندانی، متخصص، باید دقیق باشد.

در حقیقت:

  • او باید بتواند کاشت ایمپلنت دندان شما را با جزئیات کامل برنامه ریزی کند
  • باید بتواند ایمپلنت مناسب را برای نیازهای شما انتخاب کند
  • باید بتواند کاشت ایمپلنت را به طور کامل و با مهارت زیاد انجام دهد
  • همچنین، برای محدود کردن خطر عفونت، متخصص باید دستورالعمل‌های استریلیزاسیون را برای جراحی دهان به دقت دنبال کند.

بهترین مارک ایمپلنت چیست؟

از جمله بهترین برند ایمپلنت یا انواع برند ایمپلنت که در سراسر جهان تولید می شوند، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

بهترین مارک ایمپلنت: برند آمریکایی

برند ایمپلنت زیمر یکی از برندهای امریکایی است که از شرایط بسیار ایده آلی برخوردار است زیرا:

ایمپلنت های امریکایی بهترین جایگاه را در جهان دارند و رتبه اول را به خود اختصاص داده اند که در میان تمامی انواع ایمپلنت امریکایی، ایمپلنت زیمر و اینترالاک از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و در سراسر جهان شهرت یافته اند.

این مقاله را از دست ندهید: ایمپلنت بهتر است یا روکش؟

در صورتی که قصد استفاده از این برندها را داشته باشید، باید دقت کنید که ایمپلنت زیمر و یا برند اینترالاک از انواع بسیار گران قیمت ایمپلنت هستند که هزینه مورد نیاز برای به کار بردن آنها بسیار زیاد است و در صورتی که بخواهید تعداد دندان های زیادی را با آنها ایمپلنت کنید، باید هزینه بسیار زیادی بپردازید.

برند زیمر

برند ایمپلنت زیمر آمریکایی، در سال 1927 برای تولید اسپلینت های آلومینیومی تاسیس شد. این شرکت بخشی از خوشه تجاری تجهیزات پزشکی است که دفتر مرکزی آن در ورشو، ایندیانا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

این یک شرکت تجاری تجهیزات پزشکی است.
در کنار برخی از متخصصان برتر مراقبت های بهداشتی در جهان، این برند امکانات جدیدی را به بیماران ارائه می دهد.

از طریق نوآوری‌های خود، به درمان بیمارانی که بیشتر از اختلالات یا آسیب‌های استخوان‌ها، مفاصل یا بافت‌های نرم رنج می‌برند، کمک می‌کنیم.

برند زیمر
برند زیمر

بهترین مارک ایمپلنت: برند سوئیسی

کشور سوئیس در اروپا نیز در زمینه تولید ایمپلنت فعالیت دارد که کشورهای اروپایی فعال در حوزه تولید ایمپلنت رتبه دوم را در جهان به خود اختصاص داده اند. اما با این وجود برخی از برندهای تولید شده توسط کشورهای مختلف اروپایی همچون سوئیس شرایط بهتری دارند که:

از جمله این بهترین برند ایمپلنت محسوب می شوند.

برندهای اس ای سی و اشترومن در ایران قابل استفاده هستند و می توانید انها را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید

اما

هزینه انها کمی بالاتر از سایر برندهای موجود در ایران خواهد بود که البته در مقایسه با ایمپلنت های امریکایی ذکر شده در فوق، برندهای سوئیسی قیمت بهتری دارند.

بیانیه شرکت اشترومن:

ما به عنوان رهبر جهانی در ایمپلنتولوژی، مرزها را برای توانمندسازی نسل بعدی مراقبت های دندانی پیش می بریم.

بهترین مارک ایمپلنت: برند فرانسوی

یکی از کشور های اروپایی بسیار فعال در حوزه ساخت ایمپلنت، کشور فرانسه است که قطعات ایمپلنت را به واسطه کشورهای مختلف تولید می کند.

axiom یکی از بهترین مارک ایمپلنت فرانسوی محسوب می شود از طراحی بسیار حرفه ای و تخصصی برخوردار است.

ایمپلنت فرانسوی با وجود اینکه از مرغوبیت زیادی برخوردار هستند و جزو بهترین برند های ایمپلنت است، اما هزینه خیلی بالایی ندارند و تهیه آنها راحت تر از انواع دیگر ایمپلنت اروپایی است. و جزو بهترین مارک ایمپلنت دندانی هستند.

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت فرانسوی پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید.

برند ایتالیایی

اگر برای ترمیم دندان های خود به سراغ ایمپلنت های ایتالیایی رفتید و قصد استفاده از بهترین مارک ایمپلنت ایتالیایی را داشتید، به شما برند سوییدن اند مارتینا را توصیه خواهیم کرد. چرا که بی شک این برند، ایمپلنت با گارانتی و ضمانت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این برند از سال 1972 پا به عرصه تولید گذاشته است و با تکنولوژی های بسیار جدید نانو و لیزر ساخته می شود که این مساله نشان می دهدSweden & Martina  از بهترین گزینه ها برای ترمیم دندان است و از تکنولوژی های جدید بهره برده است که ترمیم دندان ها را با شرایط ایده آل تری همراه می سازد.

لازم به توضیح است که برند Sweden & Martina  علاوه بر موارد ذکر شده در زمینه تولید کامپوزیت و پروتز های دندانی نیز فعالیت دارد.

برند آلمانی

اگر قصد استفاده از انواع ایمپلنت های آلمانی یا به عبارتی بهترین مارک ایمپلنت دندان، را داشته باشید، برند بگو و  مدنتیکا از بهترین مارک ایمپلنت آلمانی محسوب می شوند که در مقایسه با برندهای دیگر آلمانی ارجحیت دارند و استفاده از انها گزینه مناسب تری خواهد بود.

این دو برند آلمانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که در تولید آنها بهترین آلیاژها به کار برده می شود و در رابطه با آنها نیز باید به هزینه ایمپلنت توجه داشته باشید و آن ها را مد نظر قرار دهید.

این مقاله را از دست ندهید: آیا ایمپلنت شامل بیمه میشود

 برند کره ای

علاوه بر کشورهای اروپایی و آمریکایی، کشورهای آسیایی از قبیل:

  • کره
  • چین
  • ایران

نیز در تولید ایمپلنت فعالیت دارند که در بین آنها کشور کره شرایط بهتری در مقایسه با ایران و چین در رابطه با تولید ایمپلنت دارد و محصولات بهتری را راهی بازار کرده است که تولیدات ایمپلنت این کشور را در برخی از مواقع با برندهای اروپایی برابر می دانند.

دو مورد از بهترین برندهای ایمپلنت کره ای، برند دنتیوم و مگاژن هستند که در ایران طرفداران زیادی دارند و به وفور استفاده می شوند.

لازم به توضیح است که برندهای کره ای ذکر شده شاید حتی در مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی نیز طرفداران بیشتری داشته باشند؛

زیرا کیفیت بسیار مناسبی دارند و در مقایسه با انواع اروپایی و آمریکایی با صرف هزینه کمتری می توان انها را تهیه کرد.

بهترین مارک ایمپلنت: برند فرانسوی
بهترین مارک ایمپلنت: برند فرانسوی

از این جهت بهترین مارک ایمپلنت کره ای در ایران بسیار رایج تر از انواع دیگر برندهای ایمپلنت محسوب می شوند و از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

کلام پایانی

بهترین مارک ایمپلنت در انواع آمریکایی، اروپایی و آسیایی را مورد بررسی قرار دادیم تا کسانی که می خواهند با بهترین برندها در این زمینه آشنا شوند، اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند.

چنانچه میخواهید از هر یک از برندهای ذکر شده به منظور ترمیم دندان استفاده کنید، در آپریل ایمپلنت مجال این کار را خواهید داشت.

شما می توانید زیر نظر پزشکان ما در این مجموعه و حتی به کمک بیمه درمانی مورد نظر خود از برندهای ذکر شده استفاده کنید و  از مزیت های انها بهره مند گردید.

برای این کار پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در تماس باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
تماس با ما

درخواست مشاوره:

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساناز مالکی
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر قیمت ایمپلنت سوئیسی چقدره؟

علی رضایی
6 ماه قبل

سلام اگه بخوایم بین ایمپلنت آمریکایی و ایتالیایی یکی رو انتخاب کنیم کدوم یکی بهتره؟ از لحاظ کیفیت و ماندگاری اش میخواستم بدونم

احمد رضایی
8 ماه قبل

سلام اگه بخوایم بین ایمپلنت آمریکایی و ایتالیایی یکی رو انتخاب کنیم کدوم یکی بهتره؟ از لحاظ کیفیت و ماندگاری اش میخواستم بدونم

رها ساره
6 ماه قبل

سلام
ایمپلنت چینی جزو بهترین برند ایمپلنت است؟ کدام برند بهترین کیفیت را دارد؟

ناهید براتی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر بهترین مارک ایمپلنت دندانی رو میشه بهم بگین؟

april implant
ویرایشگر
پاسخ به  ناهید براتی
5 ماه قبل

سلام خانم براتی مچکرم iti

مهیاری
5 ماه قبل

بهترین برند ایمپلنت رو میشه معرفی کنید

april implant
ویرایشگر
پاسخ به  مهیاری
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر sicیکی از بهترین هاست

خلیفع
5 ماه قبل

سلام شب خوش چند نوع برند ایمپلت دندان وجود داره؟

april implant
ویرایشگر
پاسخ به  خلیفع
5 ماه قبل

سلام برند های مختلفی وجود دارد ما بهترین برند هارو خدمتتون ارائه میدیم.

ali
5 ماه قبل

قیمت ایمپلنت فرانسوی چنده؟

آنچه می خوانید! ...
دکمه بازگشت به بالا