درمان ریشه دندان در هفت حوض

درمان ریشه دندان در بلوار آیت الله کاشانی
آنچه می خوانید! ...

بهترین درمان برای ریشه دندان چیست؟ مزایا و معایب درمان ریشه دندان چیست؟ بهترین مرکز برای درمان ریشه دندان در هفت حوض کجاست؟ با ما همراه شوید.

درمان ریشه دندان یا Root canal treatment یک روش درمانی در دندانپزشکی است که از آن به روت کانال نیز نامبرده میشود این روش درمانی  وظیفه تخلیه کامل عفونت دندان و ریشه دندان را بر عهده دارد از این رو دندان آسیب دیده ترمیم میابد و از عفونت و دردهای احتمالی آینده دندان نیز جلوگیری میشود . درمان ریشه دندان درمان قسمت نرم و پالپ دندان است و در مغز دندان انجام میشود این روش درمانی یکی از مهم ترین روش ها دندانپزشکی است  چرا که بیشتر افراد در طول زندگی خود به این درمان احتیاج پیدا میکنند.

درمان ریشه دندان

برای انجام این درمان دندانپزشکی در هفت حوض به یک دندانپزشکی نیاز داریم تا درمانی  بدون ریسک را تجربه کنیم برای انتخاب دندانپزشکی جهت درمان ریشه دندان در هفت حوض  قطعا یک انتخاب عالی خواهد بود که در ادامه مطلب میتوانید با روش درمانی در این مرکز درمان ریشه دندان آشنا شوید.

ریشه دندان فضای  وسط دندان است که تو خالی می باشد و عروق و رگ های خونی در آن فضا جریان دارند همچنین عصب و پالپ در این مکان هستند حالا اگر در این فضای زنده دندان عفونت ایجاد شود دندان دچار درد های شدید و آسیب های جدی میشود به طوری که اگر درمان صورت نگیرد باید دندان کشیده شود.

درمان ریشه دندان در بلوار آیت الله کاشانی

چه زمانی به درمان ریشه دندان نیاز است؟

زمانی که پالپ دندان عفونتی شود باید پالپ دندان خارج و تمیز و ضد عفونی شود که همین اقدام درمان ریشه دندان و یا عصب کشی دندان در تهران نامیده میشود.

علت به وجود آمدن عفونت در داخل ریشه دندان  رسیدن باکتری های مضر به ریشه دندان می باشد که میتواند بر اثر به وجود آمدن حفره های دندانی از طریق ترک خوردن و شکستگی دندان ایجاد شود و وارد فضا شده و پاپ نرم را احاطه کرده و خمیر را از بین میبرند و در هنگام پیشروی باکتری امکان نفوذ و آسیب به استخوان فک نیز وجود دارد  که میتواند با ضعیف کردن استخوان دندان و فک سبب لق شدن دندان شود.

مراحل درمان ریشه دندان

درمان ریشه دندان در این مرکز دندانپزشکی  معمولا بین سه مرحله انجام میگیرد و بین یک تا دو جلسه درمان نیاز است برای درمان  ابتدا متخصص اطراف دندان را با بی حسی موضعی بی حس میکند سپس شکافی را در بالای دندان ایجاد کرده تا راهی به نفوذ ریشه دندان پیدا کند.

پس از دسترسی به ریشه دندان متخصص از طریق ابزار مخصوص خود کلیه بخش مرده و آسیب دیده را تخلیه و جدا میکند پس از جدا شدن پالپ های مرده بخش کانال دندان کاملا ضد عفونی خواهد شد و اینکار تا ضد عفونی کامال ریشه دندان ادامه پیدا خواهد کرد وقتی که ضد عفونی کامل انجام  شد شکاف ایجاد شده در ابتدای درمان توسط دندانپزشک بسته میشود  و دندان با مواد پر کننده دندان که سازگار با دندان است پر میشود و  نوبت به گذاشتن تاج دندان میشود.

تاج بر روی دندان نصب شده و با مواد مخصوص پوشیده میشود تا دندان دوباره در معرض شکستن و ترک شدن قرار نگیرد تا به ریشه آسیب و عفونت وارد نشود چرا که دندان درمان شده حساس تر بوده و باید تاج دندان با مواد مرغوب نصب شود.

به همین خاطر است که هر کلینیکی برای این درمان  دندانپزشکی مناسب نبوده و بهترین انتخاب برای درمان ریشه دندان در تهران یا در هفت حوض ، این دندانپزشکی می باشد ، پس از گذراندن این مراحل درمانی در این دندانپزشکی ، درمان ریشه تکمیل شده و دندان دیگر هیچ دردی را متحمل نمیشود و فرد میتواند با خیال آسوده تا آخر عمر از دندان خود استفاده کند بدون اینکه عوارضی را بعد از درمان تحمیل شود.

اجرای این مراحل معمولا در این دندانپزشکی یا دندانپزشکی در شهران در یک جلسه انجام میشود  و اگر تعداد دندان ها زیادتر باشد ممکن است نیاز به جلسات دیگر باشد.

درد درمان ریشه دندان

شاید با شنیدن درمان ریشه دندان احساس درد به سراغ شما بیاید اما باید به این نکته توجه کنید که در این دندانپزشکی درمان ریشه دندان با بی حسی دندان آغاز میشود و فرد در طول درمان هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد  و پس از درمان نیز ممکن است با حساسیت های دندانی رو به رو شود که با تجویز مسکن های لازم توسط متخصص میتواند مشکل به وجود آمده را برطرف سازد.

سخن پایانی

در این بخش علاوه بر ارائه توضیحات تکمیلی در مورد درمان ریشه دندان و نحوه انجام و مزایا و معایب آن ، بهترین مرکز درمان ریشه دندان در هفت حوض را به شما عزیزان معرفی کردیم.

از این رو می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما در ارتباط باشید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم بنابراین افراد با اطمینانی کامل میتوانند این مجموعه را برای درمان ریشه دندان در هفت حوض انتخاب نمایند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)

ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...