ایمپلنت دندان اقساطی

ایمپلنت دندان اقساطی
آنچه می خوانید! ...

ایمپلنت دندان اقساطی چه شرایطی دارد؟ در میان روش هایی که برای ترمیم دندان های آسیب دیده و یا دندان هایی که به صورت کامل از دست رفته اند، از روش های مختلفی استفاده می شود که یکی از این روش ها:

ایمپلنت یا dental implant است و در مقایسه با سایر روش هایی که به این منظور استفاده می شود، ایمپلنت جایگاه بهتری دارد و بیشتر از آنها مورد استقبال پزشکان و بیماران واقع شده است.

ایمپلنت از مزایای بسیار زیادی برخوردار است و در واقع این مزایا باعث جلب توجه مردم گردیده اند.

اما از طرف دیگر این روش همراه با معایبی است که یکی از مهم ترین معایب آن هزینه بسیار زیادی است که برای ترمیم دندان با این روش باید پرداخت شود.

اما خوشبختانه به این منظور و برای رفع این مشکل نیز راه حل هایی در کشور به وجود آمده است که ایمپلنت اقساطی یکی از این راه حل ها است.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

آیا می توان ایمپلنت دندان اقساطی انجام داد؟

ایمپلنت اقساطی بر اساس قیمت و هزینه بسیار زیادی که برای استفاده از این روش باید پرداخت شود، امکان پذیر شده است و کسانی که از عهده پرداخت هزینه ایمپلنت بر نمی ایند، قادر هستند تا ایمپلنت را به صورت اقساطی انجام دهند.

البته

شما می توانید هزینه آن را به صورت قسط بندی شده پرداخت کنید.

شرایط ایمپلنت دندان اقساطی

ایمپلنت اقساطی در مراکز و دندانپزشکی های مختلف شرایط متفاوتی دارد اما اکثرا هزینه مربوط به آن را در دو یا سه قسط از بیماران دریافت می کنند.

در صورتی که پرداخت اقساط در دو قسط امکان پذیر باشد:

بیمار باید قبل از جراحی ایمپلنت نیمی از هزینه آن را بپردازد و مابقی را پس از نصب روکش ایمپلنت بعد از گذشت سه ماه بپردازد.

اما چنانچه هزینه ایمپلنت دندان اقساطی در سه قسط مد نظر قرار بگیرد:

باید یک سوم از هزینه را در جلسه اول، یک سوم آن را در جلسه مربوط به نصب روکش ایمپلنت و یک سوم باقی مانده را پس از بهبودی بپردازید.

لازم به ذکر است که:

برخی از دندانپزشکی ها ایمپلنت دندان اقساطی را با دریافت چک نیز انجام می دهند. در این شرایط مابقی هزینه مربوط به ایمپلنت را می توانید توسط چک پرداخت کنید.

چک پرداخت شده نیز با مشورت دندانپزشکی مد نظر می تواند با تاریخ های متفاوتی تنظیم شده باشد. به عنوان مثال:

می تواند به صورت:

  • سه ماهه
  • یک ماهه
  • یا چهار ماهه

پس از ترمیم دندان در نظر گرفته شده باشد.

در حالت کلی تمامی شرایط مربوط به پرداخت اقساطی ایمپلنت به دندانپزشکی مورد نظر شما بستگی دارد.

ایمپلنت دندان اقساطی

5 مزیت ایمپلنت دندان اقساطی

از مزایای ایمپلنت دندان اقساطی تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

1 امکان استفاده از ایمپلنت برای تمامی کسانی که در سطوح مختلف مالی قرار دارند
2 امکان ترمیم کردن تمامی دندان های فک بالا و پایین
3 کاهش فشار مالی وارد شده بر اشخاص
4 امکان استفاده از تمامی برندهای ایمپلنت

از جمله:

و …..

5 عدم کم شدن کیفیت ایمپلنت

و ……

ترمیم دندان با ایمپلنت به صورت اقساطی

برای انجام ایمپلنت دندان در تهران دندانپزشکی های مختلفی وجود دارند که ایمپلنت اقساطی انجام می دهند.

اما

از انجایی که کیفیت ارائه خدمات دندانپزشکی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، توصیه می کنیم که به این منظور به دندانپزشکی آپریل ایمپلنت مراجعه کنید.

در آپریل ایمپلنت می توانید هزینه مربوط به ایمپلنت را به شکل اقساطی بپردازید و از طرف مقابل از خدمات با کیفیت این مجموعه نیز بهره مند گردید.

لازم به ذکر است که در این مجموعه میتوانید از انواع ایمپلنت دندان تولید شده توسط کشورهای مختلف استفاده کنید و به صورت اقساطی آنها را به کار ببرید.

ایمپلنت دندان از چه بخش هایی تشکیل می‌شود؟

ایمپلنت دندان از سه بخش مختلف تشکیل می شود که این سه بخش باید در کنار هم قرار بگیرند تا ترمیم دندان با این روش کامل شود. اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت عبارتند از:

پایه

پایه اولین بخشی است که در فک قرار داده می شود و ثبات و استحکام ایمپلنت به این بخش بستگی دارد. پایه را در داخل استخوان فک به جای ریشه دندان از دست رفته قرار می دهند.

برای به دست امدن استحکام پایه لازم است تا به مدت سه الی چهار ماه از نصب آن در داخل دهان بگذرد و سپس بر روی آن روکش قرار داده شود.

برای ترمیم دندان با ایمپلنت به صورت اقساطی به کجا مراجعه کنیم؟

روکش

روکش بخشی از ایمپلنت است که شبیه به تاج دندان طبیعی است.

روکش ایمپلنت جایگزین تاج دندان طبیعی می شود و بر روی پایه ایمپلنت قرار می گیرد. روکش ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند زیرا زیبایی دندان ها را تامین می کنند.

اباتمنت یا چسب ایمپلنت

اباتمنت به قطعه ای گفته می شود که بین روکش و پایه قرار می گیرد و استفاده از آن باعث می شود که روکش بر روی پایه استحکام کافی داشته باشد.

در صورتی که از روش چسبی برای نصب روکش بر روی پایه استفاده شود نیز به جای استفاده از اباتمنت از چسب مخصوص ایمپلنت استفاده می شود.

کلام پایانی

ایمپلنت دندان اقساطی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا در صورتی که از عهده پرداخت هزینه مربوط به آن بر نمی آیید با شرایط مربوط به ایمپلنت اقساطی آشنا باشید و بتوانید از این روش استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید در مرکز آپریل ایمپلنت از شرایط اقساطی استفاده کنید، از طریق تلفن های تماس در شده در سایت، با این مرکز در تماس باشید تا همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)

ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...