آپریل ایمپلنت
ایمپلنت‌ آویتا

ایمپلنت‌ اویتا Avita

آنچه می خوانید! ...

ایمپلنت‌ اویتا Avita برای چه کسانی مناسب است؟ ایمپلنت‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترمیم دندان هستند که در بین مردم جهان، و به خصوص در میان مردم ایران، مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

این ایمپلنت‌ها در هر برندی توسط کشورهای مختلفی تولید می‌شوند و ویژگی‌های متفاوتی نیز دارند که هر یک منحصر به فرد هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایمپلنت‌ آویتا Avita اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. سوالاتی نظیر:

  • ایمپلنت آویتا در کدام کشور ساخته شده است؟
  • چه کسانی می‌توانند از این ایمپلنت استفاده کنند؟
  • آیا این ایمپلنت تحت پوشش بیمه است؟
  •  آیا ایمپلنت آویتا از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است؟

اگر  با ما همراه باشید تا در انتها به همه مسائلی که در ذهنتان می‌چرخد، پاسخ دهیم.

معرفی ایمپلنت‌ اویتا Avita

آویتا یک ایمپلنت ایرانی است که توسط شرکت ایرانی دانش بنیان کوشا طراحی و تولید شده است و تمامی مراحل مربوط به تولید این ایمپلنت نیز به عهده این شرکت می‌باشد.

قیمت ایمپلنت اویتا

ایمپلنت آویتا در مقایسه با برندهای دیگر قیمت بسیار کمتری دارد و مردم ایران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال هزینه ترمیم دندان بسته به شرایط و نیازهای هر شخص متفاوت است، بنابراین مبلغ دقیقی برای آن نمی توان مشخص کرد.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ایمپلنت آویتا 8 الی 15 میلیون

آیا ایمپلنت اویتا برای شما مناسب است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که بسیاری از افراد از متخصصان یا دندان پزشکان می پرسند یا حتی در گوگل به دنبال جواب آن هستند، این است که ایمپلنت آویتا Avita  بیشتر برای چه افرادی مناسب است؟

در پاسخ به این سوال، بهتر است بگوییم که افراد با توجه به شرایطی که در ادامه ذکر می‌کنیم، می‌توانند از این ایمپلنت استفاده کنند:

1 افرادی که به زیبایی دندان‌های خود اهمیت می‌دهند.
2 افرادی که ترجیح می‌دهند از برندهای ایرانی استفاده کنند و البته برایشان خرید بهترین و باکیفیت‌ترین برند ایرانی بسیار مهم است.
3 اشخاصی که می‌خواهند یک یا چندین دندان خود را ترمیم کنند.
4 افرادی که سن بسیار بالایی دارند و به دلیل فرسودگی یکی از دندان‌های خود یا حتی به دلیل افتادن چند دندان خود، می‌خواهند از ایمپلنت استفاده کنند.
5 کسانی که می‌خواهند طرح لبخند خود را اصلاح کنند.

و اما به همه اشخاصی که به هر دلیلی نمی‌خواهند از ایمپلنت خارجی استفاده کنند: پیشنهاد می‌کنیم که ایمپلنت آویتا را امتحان کنند.

شرایط استفاده از ایمپلنت آویتا Avita
شرایط استفاده از ایمپلنت آویتا Avita

مزایا و فواید استفاده از ایمپلنت اویتا Avita

ایمپلنت آویتا مزایای بسیار زیادی دارد که در این مقاله به چند مورد آن اشاره می‌کنیم. با این حال باید توجه داشت که با وجود ساخته شدن این ایمپلنت در ایران، مزایای آن کمتر از مزایای ایمپلنت‌های برندهای خارجی نیست.

1 این ایمپلنت از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب است و طراحی آن به شکلی ساده و منحصر به فرد صورت گرفته است.
2 پیدا کردن این ایمپلنت در ایران سخت نیست و تجهیزات آن به راحتی می‌تواند در دسترس عموم مردم قرار گیرد.
3 ایمپلنت آویتا دوام و ماندگاری بسیار خوبی نسبت به برندهای ایرانی دیگری دارد و برای بسیاری از افراد با توجه به قیمت مقرون به صرفه است.

اگر شما یا نزدیکان شما به دنبال این هستید که ایمپلنت دندان را با بیمه انجام دهید، می‌توانید: از بیمه‌های مختلفی استفاده کرده و پروسه درمان خود را با ایمپلنت آویتا شروع کنید که از جمله آن ها می توان به:

  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی
  • بیمه آسیا
  • و غیره

معایب ایمپلنت‌ اویتا

هر محصولی معایب خاص خود را دارد و حتی اگر شما به دنبال بهترین و گران‌قیمت ترین محصول بگردید، قطعا آن محصول نیز ممکن است دارای کمترین معایب باشد.

بنابراین ایمپلنت‌ آویتا نیز دارای معایبی است که از جمله آن می‌توان به کیفیت یا دوام آن‌ اشاره کرد. قطعاً برند ایرانی ایمپلنت‌ آویتا Avita قادر به رقابت با برترین برند‌های خارجی نخواهد بود، اما با توجه به هزینه‌ای که برای خریداری این ایمپلنت‌ها صرف می‌شود، گزینه‌ای مناسب برای ترمیم دندان‌ها به شمار می‌رود.

طراحی فیکسچر ایمپلنت اویتا

ایمپلنت اویتا با طراحی منحصر به فرد خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از کاشت دندان را برای شما رقم می‌زند. این فیکسچر با سطح استخوانی و پلتفرم سوئیچینگ، ثبات و زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

هندسه خارجی ریشه‌ای شکل ایمپلنت اویتا، مانند لنگری در استخوان فک، ثبات ایمپلنت را تضمین می‌کند. ساختار یکپارچه رزوه ایمپلنت با طراحی Mono Thread و سطح مقطع ترکیبی Shape V و مثلثی تقعر به بال، حداکثر تماس بین ایمپلنت و استخوان را فراهم می‌کند.

لبه برنده در ناحیه Apex ایمپلنت، نفوذ آسان آن به استخوان را امکان‌پذیر می‌سازد. طراحی دقیق این فیکسچر، حداقل تنش را در حین کاشت اعمال می‌کند و حداکثر سطح تماس بین ایمپلنت و استخوان را پس از کاشت به ارمغان می‌آورد.

زاویه شعاع انحنای بهینه در ناحیه Apex، توزیع یکنواخت تنش را تضمین می‌کند و از بروز عوارضی مانند تحلیل استخوان جلوگیری می‌کند. استفاده از متریال Pure Titanium Grade 4 ASTM F67، کیفیت و ماندگاری ایمپلنت اویتا را تضمین می‌کند. 

عوامل موثر بر هزینه‌ ایمپلنت‌ اویتا

در ادامه به یک سری از عواملی اشاره می کنیم که در هزینه ایمپلنت دندان آویتا تاثیر داشته و میزان پولی را که باید در فرآیند درمان بپردازید را مشخص می کنند.

1) تخصص دندانپزشک

دندانپزشکان و متخصصانی که در انجام ایمپلنت دارند، شرایط بهتری برای بیمار خود فراهم می‌کنند تا هر قطعه‌ی ایمپلنت با دقت و ظرافت بیشتری در دهان او قرار ‌بگیرد. لذا، تخصص یا مهارت پزشک، دستمزد او را رقم می‌زند.

2) روش نصب پایه ایمپلنت

روش نصب ایمپلنت در فک بالا و پایین کاملاً متفاوت است. برای این کار، با توجه به تشخیص بزرگی عصب، نحوه انجام ایمپلنت را تعیین می کند. در نتیجه بسته به تخصص دندانپزشک، هزینه‌ی ایمپلنت ممکن است افزایش یابد، اما باید توجه داشت که هرچقدر پایه ایمپلنت استحکام بیشتری داشته باشد، شل شدن آن در دراز مدت به حداقل ممکن کاهش پیدا خواهد کرد.

روش نصب پایه ایمپلنت
روش نصب پایه ایمپلنت

3) مرکز دندانپزشکی

هر یک از مراکز دندانپزشکی از تجهیزات متفاوتی برای انجام ایمپلنت استفاده می‌کنند. لذا، کیفیت خدمت رسانی هر مرکز دندانپزشکی با دیگری متفاوت است.

هزینه‌ درمان نیز به تعداد تجهیزات و اعتبار مرکز بستگی دارد. مراکز دندانپزشکی با تجهیزات بیشتر یا حتی اعتبار بیشتر، هزینه‌های بیشتری نسبت به بیماران خود دریافت خواهند کرد.

4) تعداد دندان‌هایی که ترمیم می‌شوند

تعداد دندان‌هایی که جایگزین می‌شوند، بستگی به شرایط هر فرد دارد. البته باید توجه داشت که هزینه‌ ایمپلنت بر اساس تعداد دندان‌ها محاسبه می‌شود. در این رابطه، برند و تعداد دندان‌ها نیز بر هزینه‌ ایمپلنت نهایی تاثیرگذار است.

5) بیمه درمانی

بیمه درمانی یکی از ملاک‌های اصلی برای بسیاری از افراد است. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد، استفاده از ایمپلنت‌ آویتا Avita تحت پوشش بیمه های درمانی مختلفی است و بخشی از هزینه ایمپلنت را بیمه تقبل می‌کند. این باعث می‌شود که بیماران مبلغ کمتری را برای ترمیم دندان‌های خود پرداخت کنند.

توصیه می کنیم مقاله آیا ایمپلنت شامل بیمه میشود رامطالعه نمایید.

6) روش های جراحی ایمپلنت

روش جراحی ایمپلنت برای هر فردی به دلیل تفاوت‌هایی که در فک و دهان وجود دارد، متفاوت است. حتی اگر این تفاوت‌ها در لحاظ ظاهری نیز وجود نداشته باشند.

روش جراحی برای هر فرد باید با توجه به تشخیص پزشک انجام می شود. جراحی دیجیتالی، جراحی فوری همچنین جراحی معمولی 3 نوع از این روش‌ها هستند که هر کدام از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند.

همچنین ایمپلنت دیجیتالی نسبت به سایر روش‌های جراحی ایمپلنت، قیمت بیشتری نیز دارد.

روش های جراحی ایمپلنت
روش های جراحی ایمپلنت

عمر ایمپلنت ایرانی اویتا Avita

ایمپلنت ایرانی آویتا، تقریبا ۱۵ الی ۲۰ سال است. با این حال، طول عمر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل سلامت دهان فرد و مراقبت های صورت گرفته توسط فرد است. در حالت کلی عمر ایمپلنت ایرانی کمتر از عمر ایمپلنت خارجی است، اما اگر از عوامل مختلفی نظیر رعایت مراقبت های لازم توسط فرد پیروی شود، طول عمر ایمپلنت نیز می‌تواند افزایش پیدا کند.

خرید ایمپلنت اویتا Avita

استفاده از ایمپلنت‌ آویتا Avita به شما کمک می‌کند تا برای دندان‌های از دست رفته خود یک گزینه بسیار مناسبی پیدا کنید. در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب این ایمپلنت پرداختیم و با توجه به اطلاعات ارائه شده، سعی کردیم به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

اگر قصد دارید این ایمپلنت را خریداری کنید یا حتی  اگر می خواهید بدانید که قیمت هر واحد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟ می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت ما درج شده‌اند، تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...